Millennials e iGen: generazioni di consumatori a confronto

Sabbatini, Alessio (A.A. 2016/2017) Millennials e iGen: generazioni di consumatori a confronto. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 48. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (4MB) | Request a copy

Abstract/Index

Segmentazione del mercato. La segmentazione e la sua importanza. La segmentazione generazionale. Fattori che influenzano le generazioni. L'eWord of mouth. Case study.

References

Bibliografia: pp. 46-48.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2016/2017
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Mar 2018 15:24
Last Modified: 13 Mar 2018 15:24
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/20304

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item