L'evoluzione omni-channel nel retail: nuove tecnologie e scenari futuri
Marcianò, Stefano (A.A. 2017/2018) L'evoluzione omni-channel nel retail: nuove tecnologie e scenari futuri. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 60. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview |
Abstract/Index
Dai retail tradizionali all'omni-channel. Le nuove strategie di retail. Lo scenario futuro del retail. La customer centricity come driver del retail. Business cases di trasformazione omni-channel.
References
Bibliografia: pp. 56-60.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 12 Feb 2019 10:38 |
Last Modified: | 12 Feb 2019 10:38 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/22207 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |