Il ruolo del marketing in ambito sportivo: evoluzione A.C. Milan come club globale

Mazza, Corradino (A.A. 2008/2009) Il ruolo del marketing in ambito sportivo: evoluzione A.C. Milan come club globale. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 83. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’industria sportiva. Il marketing mix dell’azienda sportiva: prodotto, prezzo, distribuzione e comunicazione. La comunicazione nello sport. Il caso A.C. Milan.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 79-83.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 22 Mar 2011 18:08
Last Modified: 30 Oct 2018 09:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2223

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item