Il ruolo del marketing in ambito sportivo: evoluzione A.C. Milan come club globale
Mazza, Corradino (A.A. 2008/2009) Il ruolo del marketing in ambito sportivo: evoluzione A.C. Milan come club globale. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 83. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L’industria sportiva. Il marketing mix dell’azienda sportiva: prodotto, prezzo, distribuzione e comunicazione. La comunicazione nello sport. Il caso A.C. Milan.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 79-83.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 22 Mar 2011 18:08 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 09:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2223 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |