Marketing territoriale e l'importanza della CSR: il caso Wonderful Italy

Bruno, Edoardo Luigi (A.A. 2017/2018) Marketing territoriale e l'importanza della CSR: il caso Wonderful Italy. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (569kB) | Preview

Abstract/Index

La responsabilità sociale d’impresa nello sviluppo socio-economico delle comunità locali. Il caso Islanda. Marketing territoriale e pianificazione strategica. Gli attori coinvolti nella definizione ed esecuzione delle strategie. La creazione di valore condiviso da parte di un ente privato: il caso Wonderful Italy. Il territorio pugliese.

References

Bibliografia: pp. 43-45.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 02 May 2019 10:14
Last Modified: 02 May 2019 10:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/23232

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item