Marketing territoriale e l'importanza della CSR: il caso Wonderful Italy
Bruno, Edoardo Luigi (A.A. 2017/2018) Marketing territoriale e l'importanza della CSR: il caso Wonderful Italy. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (569kB) | Preview |
Abstract/Index
La responsabilità sociale d’impresa nello sviluppo socio-economico delle comunità locali. Il caso Islanda. Marketing territoriale e pianificazione strategica. Gli attori coinvolti nella definizione ed esecuzione delle strategie. La creazione di valore condiviso da parte di un ente privato: il caso Wonderful Italy. Il territorio pugliese.
References
Bibliografia: pp. 43-45.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 02 May 2019 10:14 |
Last Modified: | 02 May 2019 10:14 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/23232 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |