La fiscalità del marchio e il caso Dolce & Gabbana
Massa, Camilla (A.A. 2018/2019) La fiscalità del marchio e il caso Dolce & Gabbana. Tesi di Laurea in Diritto tributario dell'impresa, Luiss Guido Carli, relatore Fabio Marchetti, pp. 127. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marchio: intangible asset strategico. Disciplina giuridica del marchio. Le royalties. La doppia imposizione e la convenzioni internazionali. Profili internazionali e caso D&G. Evasione, elusione e abuso del diritto: i profili penali del caso D&G.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 107-110.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Business Accounting and Auditing (LM-77) |
Chair: | Diritto tributario dell'impresa |
Thesis Supervisor: | Marchetti, Fabio |
Thesis Co-Supervisor: | Napoli, Giuseppe |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Oct 2019 14:56 |
Last Modified: | 14 Oct 2019 14:56 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24775 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |