La fiscalità del marchio e il caso Dolce & Gabbana

Massa, Camilla (A.A. 2018/2019) La fiscalità del marchio e il caso Dolce & Gabbana. Tesi di Laurea in Diritto tributario dell'impresa, Luiss Guido Carli, relatore Fabio Marchetti, pp. 127. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marchio: intangible asset strategico. Disciplina giuridica del marchio. Le royalties. La doppia imposizione e la convenzioni internazionali. Profili internazionali e caso D&G. Evasione, elusione e abuso del diritto: i profili penali del caso D&G.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 107-110.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Business Accounting and Auditing (LM-77)
Chair: Diritto tributario dell'impresa
Thesis Supervisor: Marchetti, Fabio
Thesis Co-Supervisor: Napoli, Giuseppe
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Oct 2019 14:56
Last Modified: 14 Oct 2019 14:56
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24775

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item