Lancio di un nuovo prodotto nel settore grocery: l’esperienza in Procter & Gamble

Di Marco, Marco (A.A. 2008/2009) Lancio di un nuovo prodotto nel settore grocery: l’esperienza in Procter & Gamble. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 80. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il lancio di un nuovo prodotto. Trade marketing-politiche e strategie. Le strategie di lancio di nuovi prodotti: il caso Fairy della Procter & Gamble.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 77-80.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 04 Apr 2011 20:07
Last Modified: 30 Oct 2018 09:35
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2925

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item