Strategie di brand nel settore automotive: il caso BMW

Di Chiara, Giancarlo (A.A. 2007/2008) Strategie di brand nel settore automotive: il caso BMW. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 139. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il brand. Il sistema di valutazione della brand equity. Principali dinamiche del settore auto. Strategie di brand nel settore automotive. Il caso BMW.

References

Bibliografia: p. 139.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Ibarra, Máximo
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Apr 2011 16:38
Last Modified: 13 Nov 2018 09:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2981

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item