Il product placement nel visual e nel plot

Delli Colli, Sara (A.A. 2008/2009) Il product placement nel visual e nel plot. Tesi di Laurea in Semiologia del cinema e degli audiovisivi, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 165. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il product placement. La disciplina giuridica del product placement. Il product placement cinematografico: storia e protagonisti. I modelli di funzionamento del product placement. Analisi di alcuni casi studio.

References

Bibliografia: pp. 160-165.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S)
Chair: Semiologia del cinema e degli audiovisivi
Thesis Supervisor: Viganò, Dario Edoardo
Thesis Co-Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 08 Apr 2011 17:56
Last Modified: 19 May 2015 22:39
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3142

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item