Il country of origin effect nel B2B: il caso della Sympak S.p.a.
Danisi, Lavinia Nicoletta (A.A. 2007/2008) Il country of origin effect nel B2B: il caso della Sympak S.p.a. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 80. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L'effetto "made in" e il successo italiano delle quattro "A". I successi nel B2B. L'industria del packaging e il caso Sympak S.p.a.
References
Bibliografia: pp. 78-80.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
| Chair: | Marketing internazionale |
| Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
| Academic Year: | 2007/2008 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Users 485 not found. |
| Date Deposited: | 19 Apr 2011 18:55 |
| Last Modified: | 06 Nov 2018 09:29 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3542 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



