Digital marketing: la rivoluzione nel marketing sportivo
Falcone, Dennis (A.A. 2021/2022) Digital marketing: la rivoluzione nel marketing sportivo. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 42. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview |
Abstract/Index
Il marketing sportivo. La storia del marketing sportivo. Il marketing sportivo. Perché usare il marketing sportivo. Il digital marketing. Caratteristiche e tipologie. Vantaggi e svantaggi. Influencer marketing. Applicazione del digital marketing nelle strategie di marketing sportivo. Case studies. Real Madrid: da Snapchat al proprio social. Cristiano Ronaldo.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 39-42.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2021/2022 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 04 Apr 2023 14:31 |
Last Modified: | 04 Apr 2023 14:31 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/35554 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |