La comunicazione a supporto dei processi di internazionalizzazione: alcuni casi di imprese italiane

Donnarumma, Giacomo (A.A. 2009/2010) La comunicazione a supporto dei processi di internazionalizzazione: alcuni casi di imprese italiane. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Marco Ferretti, pp. 79. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Marketing internazionale. Principali strategie di marketing internazionali. Caso Muller. Caso Parmalat.

References

Bibliografia: pp. 77-79.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing internazionale
Thesis Supervisor: Ferretti, Marco
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 16 May 2011 19:01
Last Modified: 06 Nov 2018 09:42
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4116

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item