Il CRM e l'esperienza nel sistema bancario

Lo Iudice, Maria (A.A. 2009/2010) Il CRM e l'esperienza nel sistema bancario. Tesi di Laurea in Organizzazione dei sistemi informativi aziendali, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Spagnoletti, pp. 92. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il customer relationship management: aspetti introduttivi. L’architettura tecnologica: aspetti introduttivi. Il CRM e il sistema bancario. Il CRM nelle banche: esperienze a confronto.

References

Bibliografia: pp. 86-92.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Organizzazione dei sistemi informativi aziendali
Thesis Supervisor: Spagnoletti, Paolo
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 25 May 2011 15:11
Last Modified: 10 Dec 2019 10:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4484

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item