Le strategie di internazionalizzazione: il caso Fiat Group nel mercato U.S.A.

Piunno, Francesco (A.A. 2008/2009) Le strategie di internazionalizzazione: il caso Fiat Group nel mercato U.S.A. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il ruolo chiave dell’internazionalizzazione. Le strategie internazionali. Le strategie internazionali: l’esempio di Fiat Group.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 83-85.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: Chiara Annulli
Date Deposited: 28 Jul 2011 11:36
Last Modified: 30 Oct 2018 10:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5871

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item