Le strategie di internazionalizzazione: il caso Fiat Group nel mercato U.S.A.
Piunno, Francesco (A.A. 2008/2009) Le strategie di internazionalizzazione: il caso Fiat Group nel mercato U.S.A. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il ruolo chiave dell’internazionalizzazione. Le strategie internazionali. Le strategie internazionali: l’esempio di Fiat Group.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 83-85.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Chiara Annulli |
Date Deposited: | 28 Jul 2011 11:36 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 10:47 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5871 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |