Strategie di marketing nel settore del wellness: case study: il lancio della nuova linea Panatta–Pininfarina
Panatta, Tecla Maria (A.A. 2008/2009) Strategie di marketing nel settore del wellness: case study: il lancio della nuova linea Panatta–Pininfarina. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 96. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Analisi del settore fitness & wellness. Strategie di marketing per la competizione. Case study: Panatta Sport ed il lancio della nuova linea cardio firmata “Pininfarina”.
References
Biblografia e sitografia: pp. 94-95.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Chiara Annulli |
Date Deposited: | 01 Aug 2011 11:57 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 10:48 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5902 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |