Strategie di marketing nel settore del wellness: case study: il lancio della nuova linea Panatta–Pininfarina

Panatta, Tecla Maria (A.A. 2008/2009) Strategie di marketing nel settore del wellness: case study: il lancio della nuova linea Panatta–Pininfarina. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 96. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi del settore fitness & wellness. Strategie di marketing per la competizione. Case study: Panatta Sport ed il lancio della nuova linea cardio firmata “Pininfarina”.

References

Biblografia e sitografia: pp. 94-95.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: Chiara Annulli
Date Deposited: 01 Aug 2011 11:57
Last Modified: 30 Oct 2018 10:48
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5902

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item