La nostalgia nel marketing: una nuova tendenza di mercato

Albanesi, Lavinia (A.A. 2010/2011) La nostalgia nel marketing: una nuova tendenza di mercato. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 151. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’attuale ruolo della nostalgia e la sua influenza sulle preferenze dei consumatori. La capacità persuasiva della pubblicità nostalgica. Il ruolo della musica negli spot : un approccio nostalgico.

References

Bibliografia: pp. 108-151.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 17 Jan 2012 15:30
Last Modified: 19 May 2015 23:00
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/6604

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item