Dai prodotti ai lovemarks

Betti, Laura (A.A. 2010/2011) Dai prodotti ai lovemarks. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dall'attention economy all'attraction economy. Attention economy. Attraction economy. Prodotto, trademark, trustmark, brand. Evoluzione della comunicazione. New media e word-of-mouth. I brand sono uniti. Marketing relazionale. Lindstrom e Roberts a confronto. Marketing sensoriale. I lovemarks. In cosa sta la rivoluzione? Mistero. Sensualità. Intimità. Asse amore-rispetto.

References

Bibliografia: pp. 60-64.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 18 Jan 2012 13:28
Last Modified: 30 Oct 2018 10:55
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/6624

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item