Dai prodotti ai lovemarks
Betti, Laura (A.A. 2010/2011) Dai prodotti ai lovemarks. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Dall'attention economy all'attraction economy. Attention economy. Attraction economy. Prodotto, trademark, trustmark, brand. Evoluzione della comunicazione. New media e word-of-mouth. I brand sono uniti. Marketing relazionale. Lindstrom e Roberts a confronto. Marketing sensoriale. I lovemarks. In cosa sta la rivoluzione? Mistero. Sensualità. Intimità. Asse amore-rispetto.
References
Bibliografia: pp. 60-64.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 18 Jan 2012 13:28 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 10:55 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/6624 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |