Cinema 2.0: nuovi modi di fare e vendere cinema negli anni '10

Barbiero, Daniele (A.A. 2010/2011) Cinema 2.0: nuovi modi di fare e vendere cinema negli anni '10. Tesi di Laurea in Teorie e tecniche del cinema, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 68. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Cult Movies & High Concept: come un film entra nell’immaginario collettivo. Il Marketing Cinematografico. Le rielaborazioni degli utenti dei testi cinematografici.

References

Bibliografia: pp. 67-68.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Teorie e tecniche del cinema
Thesis Supervisor: Viganò, Dario Edoardo
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 14 Feb 2012 14:21
Last Modified: 19 May 2015 23:03
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/6921

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item