Cinema 2.0: nuovi modi di fare e vendere cinema negli anni '10
Barbiero, Daniele (A.A. 2010/2011) Cinema 2.0: nuovi modi di fare e vendere cinema negli anni '10. Tesi di Laurea in Teorie e tecniche del cinema, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 68. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Cult Movies & High Concept: come un film entra nell’immaginario collettivo. Il Marketing Cinematografico. Le rielaborazioni degli utenti dei testi cinematografici.
References
Bibliografia: pp. 67-68.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Teorie e tecniche del cinema |
Thesis Supervisor: | Viganò, Dario Edoardo |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 14 Feb 2012 14:21 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:03 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/6921 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |