Storia del pensiero di marketing: contributi della pubblicità e teorie dei bisogni

Scaglione, Margherita (A.A. 2010/2011) Storia del pensiero di marketing: contributi della pubblicità e teorie dei bisogni. Tesi di Laurea in Storia del pensiero economico, LUISS Guido Carli, relatore Giuseppe Di Taranto, pp. 76. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Introduzione al pensiero di marketing. Contributi della letteratura pubblicitaria, teorie ed evoluzione dei bisogni. Il pensiero di marketing negli anni recenti.

References

Bibliografia: p. 76.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Storia del pensiero economico
Thesis Supervisor: Di Taranto, Giuseppe
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 28 Jun 2012 14:45
Last Modified: 19 May 2015 23:11
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7893

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item