Storia del pensiero di marketing: contributi della pubblicità e teorie dei bisogni
Scaglione, Margherita (A.A. 2010/2011) Storia del pensiero di marketing: contributi della pubblicità e teorie dei bisogni. Tesi di Laurea in Storia del pensiero economico, LUISS Guido Carli, relatore Giuseppe Di Taranto, pp. 76. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Introduzione al pensiero di marketing. Contributi della letteratura pubblicitaria, teorie ed evoluzione dei bisogni. Il pensiero di marketing negli anni recenti.
References
Bibliografia: p. 76.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Storia del pensiero economico |
Thesis Supervisor: | Di Taranto, Giuseppe |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 28 Jun 2012 14:45 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:11 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/7893 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |