Il riposizionamento di un brand: il caso Elizabeth Arden

Cirillo, Andrea (A.A. 2010/2011) Il riposizionamento di un brand: il caso Elizabeth Arden. Tesi di Laurea in International finance, LUISS Guido Carli, relatore Pierpaolo Benigno, pp. 156. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’importanza di un buon posizionamento. Quando un marchio perde la sua “allure”: Il riposizionamento. Il caso. Elizabeth Arden: ieri, oggi e domani. Il mercato dei cosmetici in Italia. Il mondo Elizabeth Arden.

References

Bibliografia: pp. 153-156.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in General Management, English language (LM-77)
Chair: International finance
Thesis Supervisor: Benigno, Pierpaolo
Thesis Co-Supervisor: Paladino, Giovanna
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 04 Jul 2012 15:10
Last Modified: 19 May 2015 23:11
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7932

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item