Il nuovo mercato televisivo e l’affermazione delle pay tv: il caso Sky vs Mediaset Premium

Arena, Dario (A.A. 2010/2011) Il nuovo mercato televisivo e l’affermazione delle pay tv: il caso Sky vs Mediaset Premium. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 211. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mercato televisivo. Audience. Affermazione del modello pay tv. Sky vs Mediaset Premium.

References

Bibliografia: pp. 208-211.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Jul 2012 14:35
Last Modified: 19 May 2015 23:11
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7964

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item