Il nuovo mercato televisivo e l’affermazione delle pay tv: il caso Sky vs Mediaset Premium
Arena, Dario (A.A. 2010/2011) Il nuovo mercato televisivo e l’affermazione delle pay tv: il caso Sky vs Mediaset Premium. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 211. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il mercato televisivo. Audience. Affermazione del modello pay tv. Sky vs Mediaset Premium.
References
Bibliografia: pp. 208-211.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 16 Jul 2012 14:35 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:11 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/7964 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |