Definizione e analisi del mercato dell'orologeria di lusso case study: Richemont SA
Gherardi, Riccardo (A.A. 2011/2012) Definizione e analisi del mercato dell'orologeria di lusso case study: Richemont SA. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 100. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Introduzione all’orologeria. Analisi ambiente esterno. Analisi interna-Richemont SA.
References
Sitografia: pp. 97-99.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 27 Sep 2012 16:55 |
Last Modified: | 31 Aug 2018 06:52 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8377 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |