Il marchio come identità e valore dell'azienda: il luxury market
Ferrandu, Valentina (A.A. 2011/2012) Il marchio come identità e valore dell'azienda: il luxury market. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Giovanni Fiori, pp. 70. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Cos’è il marchio? Normativa vigente sul marchio. Valutazione del marchio. Il luxury market.
References
Bibliografia: pp. 69-70.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Economia aziendale |
Thesis Supervisor: | Fiori, Giovanni |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 04 Oct 2012 15:03 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:15 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8425 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |