Geomarketing: stato dell'arte e prospettive

Intoppa, Valentino (A.A. 2006/2007) Geomarketing: stato dell'arte e prospettive. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 65. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il geomarketing come strumento strategico a supporto dell'attività delle imprese. Imprese che offrono servizi di geomarketing: il caso Value Lab. Il geomarketing spiegato da Value Lab.

References

Bibliografia e sitografia: p. 65.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 27 Jan 2011 15:37
Last Modified: 19 May 2015 22:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/849

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item