Strategie competitive: il caso Maserati

Rota, Patrizio (A.A. 2006/2007) Strategie competitive: il caso Maserati. Tesi di Laurea in Economia industriale, LUISS Guido Carli, relatore Carlo Luigi Scognamiglio Pasini, pp. 228. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L'industria automobilistica. Il settore delle auto di alta gamma: disomogeneità della domanda e segmentazione del settore automobilistico, la domanda di vetture di alta gamma. Le strategie competitive: la leadership di costo, la differenziazione, la focalizzazione. Il caso Maserati.

References

Bibliografia: pp. 223-228.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia industriale
Thesis Supervisor: Scognamiglio Pasini, Carlo Luigi
Thesis Co-Supervisor: Pozzi, Cesare
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 27 Jan 2011 18:19
Last Modified: 19 May 2015 22:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/866

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item