Strategie di internazionalizzazione e made in Italy: il caso Monini
Cesarini, Chiara (A.A. 2011/2012) Strategie di internazionalizzazione e made in Italy: il caso Monini. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese internazionali, LUISS Guido Carli, relatore Riccardo Resciniti, pp. 133. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il processo di internazionalizzazione delle imprese. Effetto country of origin e made in Italy. Analisi del settore dell'olio d'oliva. Il caso aziendale: Monini S.p.a.
References
Bibliografia: pp. 128-133.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese internazionali |
Thesis Supervisor: | Resciniti, Riccardo |
Thesis Co-Supervisor: | Leone, Maria Isabella |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 17 Jul 2013 12:40 |
Last Modified: | 04 Sep 2018 10:36 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9823 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |