Browse by Chair

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Candidate | No Grouping
Jump to: B | G | L | N | P
Number of items: 5.

B

Baciucco, Valentina (A.A. 2007/2008) Gli strumenti del nuovo marketing: il web 2.0 CSI: ENEL e Vodafone. Tesi di Laurea in Communication strategy, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 120. [Master's Degree Thesis]

G

Gavillucci, Laura (A.A. 2007/2008) Il marketing relazionale: gli eventi case study: Pink Rooms. Tesi di Laurea in Communication strategy, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 142. [Master's Degree Thesis]

L

Lucciola, Federica (A.A. 2009/2010) L'importanza di un sistema di comunicazione integrato alla sostenibilità: il caso ENI. Tesi di Laurea in Communication strategy, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 185. [Master's Degree Thesis]

N

Nardella, Valeria (A.A. 2007/2008) La corporate identity: ENEL e gruppo Ferrovie dello Stato. Tesi di Laurea in Communication strategy, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 133. [Master's Degree Thesis]

P

Papa, Fabrizia (A.A. 2007/2008) Dall’advertising all’advertainment nel mercato libero dell’energia. Tesi di Laurea in Communication strategy, LUISS Guido Carli, relatore Gianluca Comin, pp. 92. [Master's Degree Thesis]

This list was generated on Wed Mar 20 01:20:15 2019 CET.