Il merchandising sportivo: una fonte addizionale di ricavo: il caso S.S. Lazio

Pellegrini, Alessandro (A.A. 2011/2012) Il merchandising sportivo: una fonte addizionale di ricavo: il caso S.S. Lazio. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 119. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il calcio da sport a business. Il marketing sportivo. Il marchio. Il merchandising. Il caso S.S. Lazio. I prodotti ufficiali S. S. Lazio.

References

Bibliografia: pp. 117-119.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Sansonetti, Angela
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 10 Sep 2013 16:48
Last Modified: 19 May 2015 23:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10127

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item