Benessere individuale: shopping online over 50: il legame incompleto
Mallel, Edoardo (A.A. 2014/2015) Benessere individuale: shopping online over 50: il legame incompleto. Tesi di Laurea in Metodi statistici per il web marketing, LUISS Guido Carli, relatore Pierpaolo D'Urso, pp. 103. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Qual'è l’obiettivo di un’impresa? Il benessere soggettivo. Il livello di soddisfazione della vita di una persona dipende anche dagli acquisti online? Le persone over 50 caratteristiche e web usability.
References
Bibliografia: pp. 97-102. Sitografia: p. 103.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Metodi statistici per il web marketing |
Thesis Supervisor: | D'Urso, Pierpaolo |
Thesis Co-Supervisor: | De Giovanni, Livia |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 20 Apr 2016 08:04 |
Last Modified: | 22 Apr 2016 07:00 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16030 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |