Benessere individuale: shopping online over 50: il legame incompleto

Mallel, Edoardo (A.A. 2014/2015) Benessere individuale: shopping online over 50: il legame incompleto. Tesi di Laurea in Metodi statistici per il web marketing, LUISS Guido Carli, relatore Pierpaolo D'Urso, pp. 103. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Qual'è l’obiettivo di un’impresa? Il benessere soggettivo. Il livello di soddisfazione della vita di una persona dipende anche dagli acquisti online? Le persone over 50 caratteristiche e web usability.

References

Bibliografia: pp. 97-102. Sitografia: p. 103.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Metodi statistici per il web marketing
Thesis Supervisor: D'Urso, Pierpaolo
Thesis Co-Supervisor: De Giovanni, Livia
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Apr 2016 08:04
Last Modified: 22 Apr 2016 07:00
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16030

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item