Comunicare le strategie di reshoring: la risposta del consumatore alle motivazioni aziendali

Aliberti, Francesca Romana (A.A. 2015/2016) Comunicare le strategie di reshoring: la risposta del consumatore alle motivazioni aziendali. Tesi di Laurea in Brand management, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 166. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Overview sul fenomeno del reshoring. Le motivazioni alla base delle strategie di reshoring. La risposta del consumatore ai razionali del reshoring: una ricerca empirica.

References

Bibliografia: pp. 121-129.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Brand management
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2015/2016
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 21 Nov 2016 11:16
Last Modified: 21 Nov 2016 11:16
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17294

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item