Comunicare le strategie di reshoring: la risposta del consumatore alle motivazioni aziendali
Aliberti, Francesca Romana (A.A. 2015/2016) Comunicare le strategie di reshoring: la risposta del consumatore alle motivazioni aziendali. Tesi di Laurea in Brand management, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 166. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Overview sul fenomeno del reshoring. Le motivazioni alla base delle strategie di reshoring. La risposta del consumatore ai razionali del reshoring: una ricerca empirica.
References
Bibliografia: pp. 121-129.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Brand management |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2015/2016 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 21 Nov 2016 11:16 |
Last Modified: | 21 Nov 2016 11:16 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/17294 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |