Gli sprechi alimentari domestici e le attività di corporate social responsibility delle imprese del dettaglio: una ricerca empirica
Paravati, Roberto (A.A. 2015/2016) Gli sprechi alimentari domestici e le attività di corporate social responsibility delle imprese del dettaglio: una ricerca empirica. Tesi di Laurea in Brand management, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 103. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (2MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Il concetto di corporate social responsibility (CSR). Gli effetti della CSR dal punto di vista dell'impresa e del consumatore. Caso applicativo: il fenomeno del "food waste" e la social responsibility del retailer.
References
Bibliografia: pp. 81-88. Sitografia: p. 89.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
| Chair: | Brand management |
| Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
| Thesis Co-Supervisor: | Pitardi, Valentina |
| Academic Year: | 2015/2016 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 16 Mar 2017 15:12 |
| Last Modified: | 16 Mar 2017 15:12 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/18373 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



