Il mediating effect delle reazioni emozionali degli individui nella relazione tra l'inserimento della stimolazione sensoriale uditiva nel retail e il consumer behaviour
Cassetta, Sara (A.A. 2018/2019) Il mediating effect delle reazioni emozionali degli individui nella relazione tra l'inserimento della stimolazione sensoriale uditiva nel retail e il consumer behaviour. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 44. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview |
Abstract/Index
Literature review. L’utilizzo della musica come stimolazione sensoriale. Methodology. Results. Descriptives and mean differences in consumer behaviour. Discussion and conclusion. Limitations and future research.
References
Bibliografia: pp. 25-30.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Marketing plan and markstrat simulation |
Thesis Supervisor: | Pozharliev, Rumen Ivaylov |
Thesis Co-Supervisor: | Donato, Carmela |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 16 Oct 2019 10:27 |
Last Modified: | 16 Oct 2019 10:27 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24811 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |