Il mediating effect delle reazioni emozionali degli individui nella relazione tra l'inserimento della stimolazione sensoriale uditiva nel retail e il consumer behaviour

Cassetta, Sara (A.A. 2018/2019) Il mediating effect delle reazioni emozionali degli individui nella relazione tra l'inserimento della stimolazione sensoriale uditiva nel retail e il consumer behaviour. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 44. [Master's Degree Thesis]

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Literature review. L’utilizzo della musica come stimolazione sensoriale. Methodology. Results. Descriptives and mean differences in consumer behaviour. Discussion and conclusion. Limitations and future research.

References

Bibliografia: pp. 25-30.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Marketing plan and markstrat simulation
Thesis Supervisor: Pozharliev, Rumen Ivaylov
Thesis Co-Supervisor: Donato, Carmela
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Oct 2019 10:27
Last Modified: 16 Oct 2019 10:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24811

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