L'acquisto d'impulso online: strategie e tecniche di merchandising applicate al mercato beauty
Giglioli, Sara (A.A. 2019/2020) L'acquisto d'impulso online: strategie e tecniche di merchandising applicate al mercato beauty. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 146. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (5MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Il comportamento d'acquisto d'impulso. Canali di vendita online. Introduzione alla teoria sull'acquisto d'impulso. Acquisto d'impulso sui canali e-commerce. Ipotesi di ricerca. Raccolta dei dati qualitativi. Implicazioni manageriali e suggerimenti strategici.
References
Bibliografia: pp. 126-129.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Marketing plan and markstrat simulation |
Thesis Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Thesis Co-Supervisor: | Tedeschi, Piermario |
Academic Year: | 2019/2020 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 18 Dec 2020 13:45 |
Last Modified: | 18 Dec 2020 13:45 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/27886 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |