L'acquisto d'impulso online: strategie e tecniche di merchandising applicate al mercato beauty

Giglioli, Sara (A.A. 2019/2020) L'acquisto d'impulso online: strategie e tecniche di merchandising applicate al mercato beauty. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 146. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (5MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il comportamento d'acquisto d'impulso. Canali di vendita online. Introduzione alla teoria sull'acquisto d'impulso. Acquisto d'impulso sui canali e-commerce. Ipotesi di ricerca. Raccolta dei dati qualitativi. Implicazioni manageriali e suggerimenti strategici.

References

Bibliografia: pp. 126-129.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Marketing plan and markstrat simulation
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Tedeschi, Piermario
Academic Year: 2019/2020
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 18 Dec 2020 13:45
Last Modified: 18 Dec 2020 13:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/27886

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item