L'acquisto d'impulso online: strategie e tecniche di merchandising applicate al mercato beauty
Giglioli, Sara (A.A. 2019/2020) L'acquisto d'impulso online: strategie e tecniche di merchandising applicate al mercato beauty. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 146. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (5MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Il comportamento d'acquisto d'impulso. Canali di vendita online. Introduzione alla teoria sull'acquisto d'impulso. Acquisto d'impulso sui canali e-commerce. Ipotesi di ricerca. Raccolta dei dati qualitativi. Implicazioni manageriali e suggerimenti strategici.
References
Bibliografia: pp. 126-129.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | Luiss Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
| Chair: | Marketing plan and markstrat simulation |
| Thesis Supervisor: | De Angelis, Matteo |
| Thesis Co-Supervisor: | Tedeschi, Piermario |
| Academic Year: | 2019/2020 |
| Session: | Summer |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 18 Dec 2020 13:45 |
| Last Modified: | 18 Dec 2020 13:45 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/27886 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



