Il fast fashion è davvero sostenibile? Un'analisi dei fattori che ne influenzano le intenzioni all'acquisto

Todisco, Paola (A.A. 2019/2020) Il fast fashion è davvero sostenibile? Un'analisi dei fattori che ne influenzano le intenzioni all'acquisto. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 115. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract/Index

L'industria della moda. L'industria della moda dopo il Covid-19. Consumatore e fashion sostenibile. Consumatore e fast fashion. Domanda di ricerca. La metodologia. Analisi dei dati.

References

Bibliografia: pp. 88-100.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Marketing plan and markstrat simulation
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Tedeschi, Piermario
Academic Year: 2019/2020
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 18 Dec 2020 14:41
Last Modified: 18 Dec 2020 14:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/27889

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item