E-retailing and touch: l’influenza della presenza vs assenza delle informazioni tattili sull’intenzione d’acquisto dei consumatori
Natale, Serena (A.A. 2019/2020) E-retailing and touch: l’influenza della presenza vs assenza delle informazioni tattili sull’intenzione d’acquisto dei consumatori. Tesi di Laurea in Research methodology for marketing, Luiss Guido Carli, relatore Carmela Donato, pp. 161. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (1MB) | Request a copy |
Abstract/Index
E-retailing. Touch. Descrizione del prodotto online. Il prodotto. Prodotto e informazione tattile online. Metodologia. Il questionario. Analisi dei dati. Discussione generale.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 100-107.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Research methodology for marketing |
Thesis Supervisor: | Donato, Carmela |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2019/2020 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 16 Jun 2021 06:52 |
Last Modified: | 16 Jun 2021 06:52 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/29785 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |