I may be the first, but i won’t be the last: l’uso dello storytelling nella costruzione del personal brand di Kamala Harris

Lapenna, Claudia (A.A. 2020/2021) I may be the first, but i won’t be the last: l’uso dello storytelling nella costruzione del personal brand di Kamala Harris. Tesi di Laurea in Content marketing e brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 157. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (13MB) | Request a copy

Abstract/Index

La politica che si fa brand: dal marketing politico allo storytelling. Il marketing politico. Dal political branding al personal branding. Lo storytelling. Lo storytelling di Kamala Harris. La scelta del caso Kamala Harris. Cenni biografici. Elementi di storytelling. Analisi semiotica. Analisi dei social media. Metodologia. Analisi dei social.

References

Bibliografia: pp. 131-137. Sitografia: pp. 138-140.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government and Policies (LM-62)
Chair: Content marketing e brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Panarari, Massimiliano
Academic Year: 2020/2021
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Feb 2022 08:20
Last Modified: 22 Feb 2022 08:20
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/31529

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item