I may be the first, but i won’t be the last: l’uso dello storytelling nella costruzione del personal brand di Kamala Harris
Lapenna, Claudia (A.A. 2020/2021) I may be the first, but i won’t be the last: l’uso dello storytelling nella costruzione del personal brand di Kamala Harris. Tesi di Laurea in Content marketing e brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 157. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (13MB) | Request a copy |
Abstract/Index
La politica che si fa brand: dal marketing politico allo storytelling. Il marketing politico. Dal political branding al personal branding. Lo storytelling. Lo storytelling di Kamala Harris. La scelta del caso Kamala Harris. Cenni biografici. Elementi di storytelling. Analisi semiotica. Analisi dei social media. Metodologia. Analisi dei social.
References
Bibliografia: pp. 131-137. Sitografia: pp. 138-140.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government and Policies (LM-62) |
Chair: | Content marketing e brand storytelling |
Thesis Supervisor: | Giorgino, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Panarari, Massimiliano |
Academic Year: | 2020/2021 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Feb 2022 08:20 |
Last Modified: | 22 Feb 2022 08:20 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/31529 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |