La comunicazione multimodale nel contesto del social media advertising: evidenze empiriche sull’effetto di interazione tra testo ed elementi pittorici
Da Dalt, Veronica (A.A. 2021/2022) La comunicazione multimodale nel contesto del social media advertising: evidenze empiriche sull’effetto di interazione tra testo ed elementi pittorici. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, Luiss Guido Carli, relatore Stefania Farace, pp. 76. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (7MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Literature review. Paid media: il social media advertising. Advertising appeal: emotional vs narrative. Mental imagery. Personaggio: dalla realtà all’artificialità. Metodologia. Struttura del modello concettuale. Lo studio. Analisi dei risultati.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 39-43.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | Luiss Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
| Chair: | Retail and service experience marketing |
| Thesis Supervisor: | Farace, Stefania |
| Thesis Co-Supervisor: | Querini, Marco |
| Academic Year: | 2021/2022 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 23 Mar 2023 11:45 |
| Last Modified: | 23 Mar 2023 11:45 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/35418 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



