Qualità ed ambiente: come la percezione di un packaging, au naturel, con eco-label influisce sulla willingness to buy

Mennella, Francesca (A.A. 2021/2022) Qualità ed ambiente: come la percezione di un packaging, au naturel, con eco-label influisce sulla willingness to buy. Tesi di Laurea in Research methodology for marketing, Luiss Guido Carli, relatore Carmela Donato, pp. 103. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (4MB) | Preview

Abstract/Index

Literature review. Packaging. Colori. Eco-label, DOP e IGP. Ipotesi. Studio. Approccio metodologico. Risultati.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 48-53.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Research methodology for marketing
Thesis Supervisor: Donato, Carmela
Thesis Co-Supervisor: D'Ambrosio, Daniele
Academic Year: 2021/2022
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Sep 2023 09:49
Last Modified: 14 Sep 2023 09:49
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/36447

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item