Qualità ed ambiente: come la percezione di un packaging, au naturel, con eco-label influisce sulla willingness to buy
Mennella, Francesca (A.A. 2021/2022) Qualità ed ambiente: come la percezione di un packaging, au naturel, con eco-label influisce sulla willingness to buy. Tesi di Laurea in Research methodology for marketing, Luiss Guido Carli, relatore Carmela Donato, pp. 103. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (4MB) | Preview |
Abstract/Index
Literature review. Packaging. Colori. Eco-label, DOP e IGP. Ipotesi. Studio. Approccio metodologico. Risultati.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 48-53.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Research methodology for marketing |
Thesis Supervisor: | Donato, Carmela |
Thesis Co-Supervisor: | D'Ambrosio, Daniele |
Academic Year: | 2021/2022 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Sep 2023 09:49 |
Last Modified: | 14 Sep 2023 09:49 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/36447 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |