E-commerce, lusso e sostenibilità: l’impatto del nudging digitale integrato

Balducci, Sofia (A.A. 2024/2025) E-commerce, lusso e sostenibilità: l’impatto del nudging digitale integrato. Tesi di Laurea in Digital marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 93. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il lusso. La sostenibilità. Il nudging digitale: definizione e applicazioni nel marketing. Review della letteratura. Gap, domanda di ricerca e obiettivi. Formulazione delle ipotesi. Modello concettuale. Metodologia. Main study. Analisi dei dati. Verifica delle ipotesi.

References

Bibliografia: pp. 57-59.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Digital marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Campigotto, Nicola
Academic Year: 2024/2025
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Sep 2025 12:43
Last Modified: 30 Sep 2025 12:43
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/43388

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item