Il consumo contemporaneo di prodotti di lusso originali e contraffatti: una ricerca esplorativa tramite interviste in profondità

Cisamolo, Sara (A.A. 2009/2010) Il consumo contemporaneo di prodotti di lusso originali e contraffatti: una ricerca esplorativa tramite interviste in profondità. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 109. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Lusso e contraffazione. La relazione tra consumatore e brand. Ricerca empirica.

References

Bibliografia: pp. 105-109.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Dall'Aglio, Stefano
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 27 May 2011 17:41
Last Modified: 19 May 2015 22:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4535

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item