Percezione individuale del “valore del lusso” e consumo di prodotti contraffatti: analisi quantitativa su un campione di consumatori

Del Prete, Maria Pia (A.A. 2009/2010) Percezione individuale del “valore del lusso” e consumo di prodotti contraffatti: analisi quantitativa su un campione di consumatori. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 109. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La contraffazione. Il lusso. Le relazioni tra lusso e contraffazione.

References

Bibliografia: pp. 103-109.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Jun 2011 16:25
Last Modified: 19 May 2015 22:50
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5055

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item