Le metropoli del terzo millennio in una ottica di marketing territoriale
Biancheri, Alessio (A.A. 2008/2009) Le metropoli del terzo millennio in una ottica di marketing territoriale. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 270. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Lo scenario storico-evolutivo. I contesti urbani attuali. Le nuove città e l’impostazione di marketing territoriale. L’opzione greenfield e il caso “Masdar". L’opzione brownfield e il caso “Dongtan”.
References
Bibliografia: pp. 266-270.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing territoriale |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 11 Jul 2011 18:28 |
Last Modified: | 20 Nov 2018 07:52 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5459 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |