Dal country-of-origin effect al made in: uno studio sull’immagine

Bellassai, Fabrizia (A.A. 2009/2010) Dal country-of-origin effect al made in: uno studio sull’immagine. Tesi di Laurea in Economia e tecnica della pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Pastore, pp. 70. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Significato e multidimensionalità del concetto di immagine. Country origin of effect. Made in. Caso "Elica".

References

Bibliografia: pp. 64-70.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Economia e tecnica della pubblicità
Thesis Supervisor: Pastore, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 14 Jul 2011 19:23
Last Modified: 19 May 2015 22:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5656

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item