Dal country-of-origin effect al made in: uno studio sull’immagine
Bellassai, Fabrizia (A.A. 2009/2010) Dal country-of-origin effect al made in: uno studio sull’immagine. Tesi di Laurea in Economia e tecnica della pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Pastore, pp. 70. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Significato e multidimensionalità del concetto di immagine. Country origin of effect. Made in. Caso "Elica".
References
Bibliografia: pp. 64-70.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Economia e tecnica della pubblicità |
Thesis Supervisor: | Pastore, Alberto |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 14 Jul 2011 19:23 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:54 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5656 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |