Emozioni e comportamento del consumatore: un approfondimento teorico ed empirico sull'invidia

Laurora, Francesca (A.A. 2010/2011) Emozioni e comportamento del consumatore: un approfondimento teorico ed empirico sull'invidia. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 105. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Esperienze di consumo. Il marketing emozionale. Acquistare emotivamente. Consumo ed emozioni: breve excursus. Definendo l'invidia. Ricerca.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gian Luca
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Jun 2012 14:46
Last Modified: 19 May 2015 23:10
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7797

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item